A wonderful little lunch break...

Helt fantastiskt skönt att komma ut från kontoret en liten stund - mötte först upp Victoria & Elsa för lunch & bara på den lilla promenaden hann det bli så varmt att jag fick ta av mig vantarna. Blev traditionsenlig lunch på sushirestaurang, jag valde ål & lax, medan Elsa gick för det något mer oortodoxa valet häst.


Sen travade vi iväg till Chinatown & jag köpte pyttiga små gratängformar för $2/styck & fick dra av både halsduk & jacka pga värmeöverslag. Passade också på att köra lite barnvagn. Elsa SKULLE nämligen hålla Victoria i handen & för att ta oss någonstanns fanns det liksom inget annat alternativ än att jag fick köra. Det gick så där. Körde på en 2 meter lång man som vände sig om & kikade ned på mig - som blev så skärrad (jag menar... man kör ju inte på folk med vagnar, men om man gör det så kan man ju i alla fall köra på någon mindre än en själv) att jag bara fick ur mig "Förlåt". På svenska alltså... lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0