Åh vi firar!

Jag ska inte ljuga, idag var en rätt så usel dag - jag hade så ont & så kom en sån där klassisk UofT käftsmäll & jag satt i vår bil & grät bort all mascara. MEN. En helt otroligt bra sak hände också. Paul fick sin semester förlängd med en hel vecka! Från ynka två veckor till tre - är så otroligt lycklig över det! Så där lycklig att jag tvingades gräva fram lite hjortbiffar ur frysen & ställa fram bubbelglasen.


Jag inser ju att tre veckors semester känns lite feodal i Sverige, men här i Canada - fy tusan vilken lyx att han fick igenom det kravet efter bara 6 månaders anställning. Åh så mycket lättar det kommer att bli att planera resor framöver - flexibilitet, ovärderligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0