Apa också...

Jag har en inbjudan till en PDAC-fest (PDAC=Prospectors and Developers Association of Canada) ikväll. Fancy dresses, gratis vin, kontakter... MEN. Jag kan inte gå. Sov så vansinnigt dåligt i natt att jag känner mig som en levande död. Bara tanken på att försöka renovera upp mig till något som liknar en mänsklig varelse får mig att bli så trött att jag trillar framstupa & knappt ens vaknar när pannan slår i tangentbordet. Så, idag måste jag tacka nej till den där balen på slottet - istället är planen att gå & lägga mig sjukt tidigt så att jag vaknar upp som en fräsch liten rosenknopp imorgon. För imorgon, då måste jag vara på topp till den STORA festen. Den nere på Royal York, den som är helt vansinnig & kan sluta hur som helst. It is the party of the year & det finns liksom inte på kartan att jag ska göra något annat än att ha sjukt kul tills dess att staden ljusnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0