Bring poo!

Mumin har en tid hos veterinären idag. Dags för roliga saker så som sprutor... Vi har inte sagt något, så än litar han på oss & vill sova på våra fötter när vi äter frukost.

Anyway, Paul bokade tiden för någon dag sedan & höll sedan på & meckade med sin mobiltelefon. Efter ett litet tag plingade det till i min mobil & när jag checkade inkorgen hade jag fått en inbjudan till Mammuts veterinärbesök. Det fanns till & med en länk så att tiden automatiskt skulle läggas in i min kalender. Bara det att besöket aldrig dök upp i den. Paul meckade vidare med sin mobil men det ville sig inte hur mycket han än försökte. Så vi la ner projektet & tänkte inte på det så mycket mer. MEN. Idag på väg in till jobbet berättade Paul att han fridfullt suttit & jobbat på kontoret igår eftermiddag då en av hans kollegor helt plötsligt fick ett psykbryt & bara vek sig över tangentbordet gråtandes av skratt. Alla bara "what, what?" & tillslut lyckas kollegan få ur sig ett "Bring poo?! Bring POO, Paul?!"... Japp, Paul hade av misstag lagt upp Mumins veterinärbesök i sin jobbkalender - som hela kontoret har tillgång till. So, nu vet alla som jobbar där att Paul kommer att dyka upp hos veteriären klockan 18.30 med katt & en liten påse kattbajs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0