End of a great day...

Vad jag behövde idag. En dag att ta hand om huset, att ta hand om Mammut, mig, oss. En dag med promenad enbart i stickad tröja & halsduk i sol & 15 graders värme. En dag med inköp av liljekonvaljer - fast i en ask, så att vi kan sätta dem ute i stugan så småningom. Starbucks, of course. Pysslande med tvätt & hummustillverkning.


& en massa prat - det är det jag behöver mest just nu. Konversation för att bearbeta den gågna veckan. Det har hänt så mycket att jag känner mig som en helt annan människa - en person som är lite vuxnare än vad jag var innan tisdagen. En person som bär lite mer, orkar lite mer & kanske, kanske, har blivit lite klokare på kuppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0