Feeling guilty... Neeh!

Förra tisdagen hade jag ju en dag av självömkan, som inte blev bättre av att förberedelserna för den veckans bake sale gick så himla uselt. Den här veckan gick de bättre - men när Paul skypade mig på tisdagseftermiddagen & frågade hur baket gick & jag svarade att det inte blivit så mycket av det pga allt jobb tror jag att han fick panik. Såg framför sig håglöst runthasande ylande flickvän... Så han buffrade. Köpte med sig en stor bukett vårblommor hem....


En liten del av mig känner att jag borde ha lite dåligt samvete över att jag var så jäkla gnällig förra veckan att min stackars kille köpte buffertblommor för att undvika liknande scenarion. En mycket större del motar dock undan de känslorna & fokuserar istället på min vackra bukett. Samt den fina gest de utgör, omtanke i väldigt tjusig form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0