Jag ska...

Om bara lite drygt två timmar blir klockan 4 & jag kan ta helg. Jag ser fram emot det så att det nästan gör ont. Det här har varit en LÅNG vecka. Så helgen ska ägnas åt sånt som får mig att må bra. Jag ska sova i rena lakan, jag ska borsta Mumin ute i trädgården tills luften är fylld av ludd som seglar mot himlen. Jag ska köpa mig ett fång orkidéer & stoppa i gamla syltburkar.


Jag ska baka kakor & lägga dem i en vacker ask & smyga över till grannen & ställa dem framför deras dörr för idag föds deras lilla baby & jag ska laga en massa mat, knata till Starbucks & dricka franskt torrt vin ur vackra glas. Det kommer inte att göra mig till en ny människa, men det kommer att få mig att känna mig lite mer i balans än vad jag gör just nu.

Kommentarer
Postat av: ma

Balans - är den rubbad? M

2012-03-09 @ 21:33:49
Postat av: Ida

Mamma, jag ringer imorgon - jag behöver din hjälp. Kram.

2012-03-10 @ 03:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0