Min vackraste PDAC klänning...

Gårdagen var en av de märkligaste PDAC jag varit med om, men vi tar det sen - just nu, låt mig presentera den vackraste PDAC klänning jag haft. PDAC klänning nummer fem är tillverkad av Sandro, & en riktig Ida-dröm. Den är stickad jättetätt & i olika mönster & har en enorm tyngd, massa vid i kjolen & sitter helt fantastiskt. Ryggen har en stor dragkedja i guld, vilket jag älskar.


Så här på en galge ser den kanske inte så mycket ut för världen, men det är precis den typen av klänningar jag älskar. Enkla saker som man kanske inte tittat två gånger på i ett klädställ, men som säger WAWWAWOM när den väl sitter på kroppen.

Ett gott betyg på gårdagens klänning, det kom fram säkert 6-7 tjejer under PDAC igår & frågade vart jag köpt den & en 600-700 män vände på huvudet när jag gick förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0