My veiw today...

Anledningen till kakbaket var ytterligare en bake sale för bröstcancerforskningen. Dagen började lite småtrögt, satt mest & glodde på de små glasyrhögarna & orkade bara inte vara käck & glad & på - så där som man måste vara om man vill sälja. Fokuserade liksom mest på att inte somna sittandes & smälla ner pannan i mina blåbärsmuffins... Men så travade jag ner till Starbucks, skaffade mig en grande koffein & sedan kom jag tillbaka på banan igen.


Sålde allt utom 5 cupcakes, en handfull biscotti & 4-5 muffins (av cirka trettio). Dessutom sålde jag tre par babyskor! So, nu har jag nästan samlat ihop 5000 kronor enbart på sånt jag tillverkat själv - jäklar vad bra det känns! Dessutom har jag två beställningar på bakverk inbokade inom de närmsta 2-3 veckorna - så det här året känns målet på minst 8500 kr absolut inte lika oöverkomligt som det gjorde sist jag samlade in pengar till Princess Margaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0