Nej, ni behöver inte skynda...

De där 15 graderna vi hade i onsdags... de kickade ju igång mig helt på vårspåret. Såg framför mig hur vi skulle åka ut i stugan i helgen & spana ut över ägorna & lägga upp fantastiska planer på hur vi ska skapa en trädgård där ute som kommer att vara vidunderligt vacker på nolltid & utan att vi sliter ut oss fullständigt (jag måste ha slagit i huvudet i en silvertacka under PDAC eller något...). Sagt & gjort, jag är inte den som släpar fötterna efter mig, så två böcker i trädgårdskunskap klickades hem från Amazon. En som handlar om "när man ska så" & en om landskapsarkitektur. Idag har jag tvingats inse att de nog inte kommer att hinna dyka upp innan helgen. Å andra sidan, UPS kan lika gärna ta ett par extra kaffepauser. För så vansinnigt mycket användning av de där böckerna får jag nog inte än på ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0