Oklart om det framgår...

men de där små sakerna som bryter av från allt det bruna - första knopparna som dykt upp i vår trädgård! VÅR!


Jag tjoade alltså glatt över detta imorse, som jag längtat! Sedan upptäckte jag att Paul satt tyst i bilen. Det hör inte till vanligheterna, så jag frågade om något var fel. Han påminde mig då om taket i stugan... ni vet all den där isoleringen som hänger där som en död, flugspäckad, mögelmassa & som vi måste riva ut. Det där jobbet vi skjutit på en evighet för att äckelpäckelfaktorn får oss att banga. Well, det kommer ju inte bli bättre när det blir sommar & varmt igen & fäna vaknar till liv... So. Nu har vi bestämt att vi måste tvinga oss upp till stugan i helgen & ta itu med detta. Innan dess måste jag försöka lista ut vart vi kan köpa sånna där heltäckande hjälmar som astronauter bär.

Kommentarer
Postat av: ma

Farmor har samma problem med nätanslutningen trots betalda räkningar och avstängda datorer och internet-kopplingar. Hon får varningsskylten om PUK/PIN-koden och att nätanslutning sakans. Vi får försöka fixa det åt henne för hon saknar faktiskt din blogg. M

2012-03-08 @ 19:14:07
Postat av: Ida

Jag tror dessvärre inte att jag kan göra så mycket mer härifrån så ring Tele2 - de måste kunna hjälpa er att få igång det igen.

2012-03-08 @ 21:55:52
Postat av: ma

Kan du ge hennes fakturanummer, den som Paul påbörjade, så ringer jag dit. Eftersom vi har 2 Tele2-ärenden så vet jag inte vilken av dem är farmors. M

2012-03-09 @ 19:33:58
Postat av: Ida

Jag har skickat ett mail med den faktura som Paul hade sparad. Hoppas att det ska fungera nu!

2012-03-09 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0