One reason to love PDAC...

Morgondagens tillställning på Royal York är den gången på året då jag slänger alla "nejmen jag borde inte" & "jag ska ju upp klockan 06.00 imorgon" överbord. Klackarna i taket! Det finns en himla massa saker jag älskar med PDAC, som det här med att det alltid innebär en ny klänning - PDAC utan något nytt hade känts... lite som julafton utan snö. En annan bra sak med PDAC är att Mike kommer till staden. Mike & jag träffades första gången PDAC 2008. Men det minns jag ärligt talat inte, det blev lite mycket den kvällen. De följande åren kommer jag däremot ihåg - för vi har så sjukt kul ihop & med SJUKT kul menar jag kul på det där sättet att jag får hål i sidan, grinar bort min mascara & sprutar vin genom näsan. "Jaha" kanske ni tänker nu "mycket poäng med det här inlägget, du känner någon som du tycker är rolig men det betyder ju inte att han för den skull ÄR rolig. Det kanske bara är du som har taskig humor". Ja jo... jag skrattar rätt ofta åt mina egna skämt & jag har vuxit upp med en far som älskar konceptet ordvitsar, bara för att sedan bli ihop med en kille som också älskar ordvitsar (om än på engelska)... men jag tror, eller jag är övertygad, om att det inte bara är jag som tycker att Mike är alldeles fruktansvärt rolig.

Kommentarer
Postat av: Jo

Haha, det var kul! Speciellt flygplatshistorien =)

2012-03-08 @ 02:12:36
Postat av: Ida

Jag gillade den biten, men också inledningen med Canadas enmansarme. Fniss!

2012-03-08 @ 13:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0