Tjoho vad kul!

Nu rullar vi iväg till stugan! Jag ser så fram emot bilturen upp dit, mot att knapra på Beef Jerkey, att äta lunch i någon liten avkrok, att spontanstanna för att jag bara MÅSTE kika in i en liten skrotbod. Vad jag inte ser fram emot så mycket... att dra ut all takisolering. Oh det kommer att vara så äckligt... Så här såg taket ut förra sommaren - allt svart är döda saker med exoskelett. Hurv!


Fast... jag ser fram emot att ha det gjort. Jäklar i min lilla låda vad jag ser fram emot att ha det bakom mig. Efter det kan vi nämligen börja med återkonstruktionen & den biten längtar jag verkligen efter. Att få pyssla med färg, tapeter, möbler... sånt som är fint & roligt & inte involverar döda insekter en masse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0