Vill ha, vill ha, vill ha!

Ibland ska man inte gå in på hemsidor som man misstänker kommer att väcka begär... Jag hittade adressen till en sån sida igår & nu - nu kan jag inte tänka på annat än sabla små fruktkorgar i porslin & kakfat. För att inte tala om allt som är pastelligt. Hm, kanske att jag kan bota de värsta vill ha´na med lite vårblommeshopping. Ett par påskliljor & ett fång tulpaner kanske kan hjälpa? Eller så tvingar jag Paul att köra ner till Illinois så att jag inte behöver befatta mig med det lilla djävulskap som en postorder från US innebär.

Uppdatering: Ja men Illinois är ju jättenära! Bara tio timmar bort med bil! Nej nu tror jag att jag på riktigt måste sätta igång & lobba för projekt road trip. Har ju inte varit på en riktig sån sedan... well, New York 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0