Yes!

Ibland... ibland har man tur. Fick ett mail från en av mina handledare igårnatt med order om att förbereda major presentation till på fredag & jag dog lite inombords. För den här veckan har jag redan gått med på att samla in mer pengar till bröstcancerforskningen & då ryker liksom en dag av bara farten - så "Surprise 1 timmars föredrag om din forskning" kändes så där välkommet. Så förstå min lycka när min andra handledare idag orkade tåta ihop ett mail & tala om att han inte är i staden på fredag.

Tacka alla högre makter!

Nu ska jag baka för att fira min nyvunna frihet!

(& ja, jag hör ju hur det låter - ingen presentation=då kan jag slacka. MEN, jag kör randomiseringar på datorn & då kommer det liksom dötid på köpet, dvs utmärkt tillfälle att baka lite kakor till morgondagens bake sale).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0