Det bästa...

Vissa dagar känns kanske inte fullt lika roliga som andra - idag är det en sån dag. Har inte känts kul för fem öre faktiskt, vilket är så kasst. Så pass att jag beslutade mig för att sno en idé av Nina - att lista sånna saker som är bra! So, idag - tisdagen den 15 maj är jag glad över:

- Att jag har en långhelg att se fram emot
- & att vi ska tillbringa delar av den ute i stugan
- Att det bara är liiite mer än en månad tills mamma & pappa kommer & hälsar på
- Att Paul & jag har en hemlighet som jag ska berätta om lite senare men som gör mig så glad
- Att jag ska få lära mig att tillverka blommor i sockerpasta ikväll
- Att Victoria & Fredrik & Elsa kommer hit på middag på fredag
- & att vi har bestämt oss för Nalle Pu kartan som förlovningsinbjudan

Inte så himla illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0