Hipp Hipp Hurra!

Vet ni, idag är ingen vanlig dag för idag är det Josefins födelsedag - Hurra, Hurra, Hurra!

Dessvärre befinner jag mig ju här... så dagen går inte riktigt att firas så som den bör. Jag kan varken baka födelsedagstårta eller ge present - vilket suger totalt. Men fram tills dess att det blir av:

1) Jo - jag lovar att baka något RIKTIGT chokladigt tills nästa gång, inte bara en kladdkaka som vid nyår. Som du dessutom fick servera själv...


2) Present har införskaffats - så håll ut, den kommer så småningom!
3) TUSEN KRAMAR TILL DIG & GRATTIS I MASSOR!

Kommentarer
Postat av: Jo

Det här med att flytta till Toronto var ju inte helt genomtänkt. Det har ju iofs hänt en del små saker som har varit bra (typ Paul =)), men att inte vara här på min mest traumatiska födelsedag var ju inte helt bra. Men:



1. Låter som en MYCKET bra idé =) Men kladdkakan var väldigt god så det det var helt ok att servera den =)

2. Ser fram emot den något enormt =)

3. TACK!!! Puss!



Får skypa snart så att vi håller abstinensen i chack =)



STOR kram!

2012-05-15 @ 00:01:26
Postat av: Ida

Nej det var ju inte en helt sund idé, jag inser ju det nu. Men jag lovar att vara med dig när du fyller 40 & då jäklar ska jag baka den STÖRSTA chokladtårtan du kan tänka dig! :)



Gällande presenten, var ska jag skicka den? Till Stockholm eller hem till din pappa?



KRAM!!!

2012-05-15 @ 03:13:50
Postat av: Jo

Låter som en superbt bra idé! Fast vi kanske kan säga 35 ist, 40 är såååå långt bort =)



Åh! Pressies! Stockholm blir bra =)



Puss!

2012-05-18 @ 16:44:44
Postat av: Ida

Oki, vi satsar på 35 & sen slår jag den tårtan med hästlängder när du fyller 40!!!



Um, checkade på eniro & kan inte hitta din adress... Kan du skicka?



Kraaam!

2012-05-18 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0