Ida-logik på hög nivå!

Alltså... ibland undrar jag ju. Tog en hajk i solen den här eftermiddagen, knatade till ett Starbucks långt borta från huset, kittade upp mig på en frap & tänkte sen trava rakavägen hem. Men så spontanbeslutade jag mig för att springa in på Cranberry Fresh & höra om de hade en ledig tid för manikyr. Vilket de hade, om 25 min. Bokade & tänkte sen att jag kunde fördriva tiden med att ta en liten promenad kring kvarteret. Sagt & gjort, bara det att jag tog mig cirka 20 meter bort - till en liten koreansk blomsteraffär. Där jag tyckte att det var en lysande idé att köpa på mig blommor till krukorna på trappen. Inte förrän jag stod där med två smockfulla kassar tändes ett litet Liljeholmens. Nymanikyrerade naglar & bökande i blomjord - klockrent där Ida... KLOCKRENT!

Kommentarer
Postat av: ma

Handskar Ida - har du inte sådana där roliga trädgårdshanskar i tyg med roliga och färggranna figurer på? No problemas!

2012-05-13 @ 19:21:23
Postat av: Ida

Jo, idag åker trädgårdshanskarna på & blommorna i krukorna! Det är planen i alla fall!

2012-05-13 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0