Jag roar mig...

Eftersom Paul är borta så kan jag roa mig med att TOTALT gräva ner mig i bröllopsrelaterade saker. Har kittat upp mig på ett nytt gäng glossiga magasin & sitter & försöker på kläm på det här med brudklänningen. Har ingen aning om hur jag vill att den ska se ut - är totalt lost. Eller, en ak vet jag - jag kommer inte att köpa min klänning från det här företaget... Fniss... Måste dock medge att det varit ytterst underhållande att tvinga på Paul en liknande kostym. Tror att hans mor fått någon form av anfall & trillat av kyrkbänken.

Kommentarer
Postat av: Jo

Men JOOO! Jag kan inte förstå att du inte vill ha ett Will och Kate-bröllop? Det är ju jättefint =)

2012-05-10 @ 22:42:03
Postat av: Jo

Och om ni kör på det temat måste ju jag ha Pippas klänning så då kanske jag också blir känd för min snygga rumpa =D Eller är det inte så det funkar?

2012-05-10 @ 22:44:12
Postat av: Ida

Ja det skulle vara för din skull då Jo! Å andra sidan, mängden singelkillar på vårt bröllop kommer att vara försvinnande liten - så jag vet inte om den där Pipparumpan (eh... gud så hemskt det där såg ut i text) kommer att göra så mycket till eller från. :)

2012-05-10 @ 22:55:05
Postat av: Jo

Attans också =)

2012-05-11 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0