No cocktails tonight...

Planen var att jag skulle på mingel på fint hotell ikväll, men det går inte. Jag kunde inte för mitt liv somna igårkväll, utan tuppade först av vid 5-tiden på morgonen. Lägg sedan på en lite katt som saknar sin Paul väldigt mycket samt är otroligt morgonpigg & ni kan räkna ut hur mycket sömn jag fått. Känner mig & ser ut som en levande död. Att då piffa till mig & ta tunnelbanan ner till down town för att äta snittar & sippa vin känns ungefär lika övermäktigt som att klättra Mt. Everest i bikini. Det går bara inte. Idag är en dag då jag bara fixar att rulla ihop mig till en liten soffboll & äta rester till middag med håret i okammad toffs. På sin höjd att jag kan ta en promenad i parken i platta skor. Inte stå i högklackat & försöka komma på något vettigt att säga/låta bli att tröttdreggla ner på mina kanapéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0