Shoes - crazy amounts of shoes!

Efter ogräsdragandet tog jag tunnelbanan down town & mötte upp Victoria, Fredrik & Elsa för lunch. Blev ett helt vegetariskt, jättetrevligt, ställe som var helt nytt för mig. Elsa fick en smootie som hon sedan insisterade på att vi alla skulle smaka på - väldigt sött men lite annorlunda. :) Efter avslutad lunch mötte jag sedan upp med ett gäng SWEA-tanter för en tur på Torontos skomuseum. Vi började med "skons historia" där vi fick kika på allehanda kulturers skodon. Kände mig väl inte så värst sugen på de nedanför...


Däremot dessa för Dior... Cravings. Herregud vad jag vill ha.

Totalt 12.500 par skor finns i museumets samlingar - så det finns att titta på! Min favorit förrutom de ovan? Ett par röda pumps tillhörande Marilyn Monroe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0