A batch of cookies...

Har bakat Pauls favoritkakor nu ikväll, fast halva satsen har redan lämnat huset. Pauls ex Sandra återhämtar sig nämligen just efter en operation, så Paul åkte dit för att se så att hon är ok. Eftersom jag vet att hon älskar mina Butterscotch Gingerbread Cookies så tänkte jag att det kunde fungera som en liten kryapådig hälsning. När jag ändå höll på så skickade jag med köttbullar & potatis också - kändes SÅ svenskt! :) Men, det jag skulle komma till är att det känns himla fint att vi kommit så här långt. Att vi kan umgås & faktiskt se efter varandra nuförtiden. Jag ska inte ljuga, stundtals var det himla tufft tidigare under åren, så jag tycker att vi två gjort det så himla bra som båda tagit oss igenom det & ut på andra sidan! Livet är verkligen intressant - man vet aldrig riktigt vad som väntar runt hörnet!

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag är verkligen imponerad =)

Svar: Tack Jo. Paul var där hela natten & såg efter henne, känns fint att vi har det så - för fy att vara ensam när man är helt nyopererad!
Ida

2012-11-06 @ 16:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0