Best idea!

Hade knappt hunnit publicera det föregående inlägget när Paul skypade & bara "men jag dööör... 12 dagars arbetsveckor är inte ett dugg kul". Check på att vara in tune med varandra! Så vi skypade lite fram & tillbaka & beslutade tillslut att Paul ska ansöka om en semesterdag på måndag. Världens bästa idé tycker jag! Då har vi tid att pyssla i stan på lördagen & så kan vi åka ut till stugan på söndag & stanna där en natt. Kanske försöka få upp en gipsskiva eller två & lyssna på 70-talslåtar som jag bara kan refrängen på fastän jag hört dem tusen gånger. Har vi riktigt tur kan vi kanske till & med få se lite vit backe, för herrehjälp så mycket jag längtar efter fint vitt snötäcke. Det är norrlänningen i mig som inte riktigt pallar ett snölöst november - det känns bara fel i hela kroppen! Så HÄR ska man hålla igång i november så att man kan äta julmat med gott samvete!
Vi har faktiskt köpt in ett gäng adventstjärnor även till stugan, så jag ska julpynta lite där med. Det har ju blivit något av ett andra hem, så klart att det också måste få julfeeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0