Den här veckan...

Hur kan det BARA vara onsdag... det känns som om den här veckan har pågått hur länge som helst. Vilket naturligtvis beror på att vi inte direkt hade någon föregående helg att tala om pga julmarknaden. Lägg till sjukt mycket jobb att ta sig igenom (handledarträff på fredag) & det känns som om jag springer i ett hamsterhjul utan möjlighet till andningspaus. Känner mig bara tråkig & stressad. Längtar alltså helt galet mycket till helgen, för då ska jag ta igen! Jag ska julpynta utav bara tusan, baka hemmagjort godis & köpa in julstjärnor till alla rum. Kanske till & med baka pepparkakshus & vörtlimpa. Jo men vörtlimpa, det bara måste jag ju baka. Oki, nu är det bestämt & den utsikten gör så att det känns överkomligt att tvinga sig igenom torsdag & fredag först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0