Julens kattproblem kan vara löst!

Idag kom familjen som troligtvis ska stanna här över julen på middag. Mamma, pappa, 4-åring & så en liten supergad tjej på 7-månader med klotrunta kinder - SÅ SÖT! Mammut visade sig från sin allra bästa sida (magen, för att bli kliad) medan Digby inte alls fattade vad det var för märkliga varelser som intagit huset. Det var flygplansöron all over the place. Det hela gick bra, lite saker vi måste fixa innan de kan stanna här (typ grind... lite illa med våra branta trappor) men annars så verkar vi vara game! Himla skönt, fluff 1 & 2 behöver människor som bor med dem. Inte bara någon som tittar till dem lite då & då. Sen känns det bra att den här lilla familjen kan fira julen i ett hus, går att få till lite mer stämning här än på ett lägenhetshotell!
 
& på tal om katter & hundar... Paul skickade en liten filmsnutt till mig tidigare idag. Skrattade så att jag grät.

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag såg den på Facebook och postade den vidare hos mig själv. Den är verkligen HELT underbar =)

Svar: Älskar "slap, slap, SLAP - we're out of cerials". Priceless!
Ida

2012-11-28 @ 17:51:56
Postat av: Jo

Hahaha, jag med =) Tänkte lite på Totte där faktiskt. Fast han ville ju bara gosa, men hade samma sätt att väcka =)

Svar: Nja, Totte är väl liiite mjukare i sina ansträngningar att väcka en. Det är mer som ett försiktigt placerande av tass i ansiktet än en ren örfil. :) Dessutom möts man ju av totalt glädjerus så fort man slår upp ögonen. Lilla Totte, ska bli så härligt att få se honom om några veckor!
Ida

2012-11-29 @ 22:31:42
Postat av: Jo

Jo, det har du rätt i =) Gosa med honom åt mig!

2012-11-30 @ 23:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0