Less...

Det har varit lite turbulent de senaste dagarna & jag har känt mig... tja, men hela registret! Allt från gråt, till skamm, till besvikelse, till ilska & nu har jag landat i något som väl mest är "herregud så trött jag känner mig". Trött på att bo i den här stan, trött på allt det novembergrå där ute & trött på att behöva lägga energi på energitjuvar. Trött helt enkelt. Paul lyser upp i allt det trötta som en C-vitaminpiller-supernova, Mumin värmer upp mitt hjärta & Digby - ja han är min lilla foton. Så de piggar upp här hemma - men alltså, vad jag vill iväg just nu. Jag är bara så grymt färdigt med Toronto. Jag är bunden här ett tag till, men jag känner hur jag sakta börjar få luft under vingarna igen. Jag kanske bara är på väg bort mentalt, men jag är på väg bort.

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag lade upp den här http://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE på Facebook som en väderleksrapport men upptäckte när jag lyssnade på den igen att han sjunger "nothin' lasts forever even cold November rain". Kan vara något att komma ihåg när det känns jobbigt.

Stor kram på dig!

Svar: Nej, bara 24 dagar kvar & sen börjar officiellt nedräkningen till jul! Älskar december, åh vad jag längtar!!!
Ida

2012-11-06 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0