Men allra bästa fredagsöverraskningen!

Tjoho! Det ringde på dörren nyss & när jag öppnade stod det en representant från Canada Post på trappen - paket till moi! Ända från Sverige!
Det är naturligtvis min alla världsbästa farmor som varit i farten igen. Farmor är lätt paketskickandets drottning. Som jag minns det så fick vi typ JÄMT paket skickade till oss i Lycksele när jag var liten. Jag inser ju att det måste ha funnits perioder då det inte dök upp paket på daglig basis, men de dagarna har mitt undermedvetna valt att sortera bort. Min barndom var alltså en enda paketorgie & därför blir jag så vansinnigt extramycket överförtjust så fort jag får en låda med mitt namn på. Nu måste jag bara vänta på att Paul ska packa sig hem från jobbet så att vi kan ha vår sedvanliga paketöppnar ritual. För nej, man kan liksom inte bara riva upp en sån här skatt - man måste öppna den sakta & njuta av varje ögonblick!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0