Men herregud!

Jag är i chock... Jag vann. Jag försöker tänka om jag någonsin vunnit något tidigare, men det är blankt. Skolåren var ju liksom en enda lång orgie i "sist på 400 meter, kula, längdhopp & skallgång efter orienteringen". Kan verkligen inte komma på en enda gång då jag verkligen vunnit något. Oki, jag har fått en bunt stipendier genom åren... så det kanske räknas. Men i vilket fall - jag gick & vann på något jag bakat & fotat. Det mina vänner känns helt galet bra! Hade jag varit hemma när jag läste det här hade jag skrikit så att katterna trillat av soffkanten, men nu fick jag lyckostampa tyst på golvet under Pauls skrivbord istället. Det är helt oki, jag kan spara tjoandet tills lite senare - men ut måste det vid något tillfälle för jäklar i min lilla låda vad glad jag är nu!

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh vad roligt! GRATTIS!!! Nu måste jag ju testa att baka dem =)

Btw, ska till Lund i helgen. Tänkte att jag ska vinka till och krama staden åt dig =)

KRAM!

Svar: Tack & ja, det måste du!
Drick ett glas vitt för mig, skål för finaste Lund!

Puss!
Ida

2012-11-22 @ 19:57:30
Postat av: Matilda

Hurra!

Svar: Tackar & bockar! Du får testa & baka nästa gång Patrik kommer hem!
Ida

2012-11-22 @ 20:39:18
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jo, om Lund beter sig som de senaste dagarna kan du se fram emot riktigt grått Lundarusk och kladdiga löv i Lundagård... ;)

Svar: Haha! Lundagård på vintern, den missären har jag inte glömt än - alla rosiga Lundaminnen till trots. Oj så många vinterskor som dött där & paraplyn som vänt sig ut & in när man naivt trott att man inte kunde bli blötare. För att inte tala om att försöka cykla där i februari... :)
Ida

2012-11-22 @ 20:41:11
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Camilla

Grattis! :) Du är väl värd det! :D

Svar: Tack, vad snäll du är. Är så himla glad!
Ida

2012-11-22 @ 21:34:44
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Trillingnöten

Grattis!! Det är du värd! Jag blev så sugen på dessa kakor att jag måste testa nån dag. Maken kommer att älska dem! :) Och tack vare att du vann så hittade jag hit och det är jag glad över!!

Svar: Tack så jättemycket! Lämna gärna en kommentar här när du har testat så att jag får höra vad ni tycker! :)
Ida

2012-11-22 @ 21:52:12
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0