Movember!

Nej vad roligt, Paul kommer att haka på movember-rörelsen i år! Eftersom jag är rätt på alla projekt som handlar om att samla in pengar till cancerforskningen så hejar jag på hejvillt! Sen skadar det ju inte heller att det kommer att bli så roligt att följa hans mustaschodlande - blir helt full i fniss bara jag tänker på det! Hitintills är de två på Pauls jobb som är på, jag hoppas på ett par till.
 
Har redan beslutat mig för att donera ett gäng cupcakes till slutet av månaden som belöning för mödan. Det blir naturligtvis något som passar in på temat, något som får folk att dra på mustaschen! :)

Kommentarer
Postat av: Jo

Måste få se bilder på mustaschens utveckling =)

Svar: Haha! Oki, har pratat med Paul & det blir bildspel!
Ida

2012-11-07 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0