Ny dag & namnsdag!

Har sovit 9 timmar på raken & känner mig som mig själv igen. Skönt att igår är över & att jag har en helt ny dag att göra något vettigt av! En dag som förövrigt är en väldigt viktig dag, det är nämligen min farmors namnsdag! Så, vi gör vågen för farmor Astrid!

Kram finaste fammo!
& för er som undrar vad som hänt med Pauls mustach - den är fortfarande på G. Det här kortet är alltså taget för ett litet tag sen, men det passar så bra för det här inlägget. Bara titta på Mumins lilla ansikte - party, party!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tänkte på er och Pauls mustasch senast idag. Bild på hur det går och har det slutat klia?

Grattis till Astrid på din namnsdag! :)

Svar: Vi får köra uppdatering med bild imorgon! Kliandet är väl bättre, men inte helt över. :)
Ida

2012-11-27 @ 16:02:52
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Jo

Grattis till farmor Astrid! =)

Svar: Ja, hipp hipp hurra vad min farmor är bra! Vill du förresten att jag ska höra med henne om hon kan sticka ett par nya sockor åt dig?
Ida

2012-11-27 @ 16:10:28
Postat av: Jo

Ja! Om hon vill och orkar vill jag jättegärna ha ett par =)

Svar: Ska kolla med fammo, hon brukar vara rätt på pyssleprojekt! :)
Ida

2012-11-28 @ 17:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0