Så lycklig!

Vet ni - jag fick just ett mail & kokboken har blivit officiellt godkänd som SWEA-produkt! Det här är något som jag oroat mig massor över, för hade vi inte fått igenom det hade boken varit tvungen att gå i tryck med "Recipies and Ideas: Swedish ladies in Toronto". Vi hade alltså inte fått skriva SWEA någonstans i boken... vilket ju hade varit lite småsurt nu när vi ska sälja den på vår julmarknad & allt. Extra roligt är att SWEA internationals produktkommitte skrev att vi gjort ett jättejobb med boken & att de hoppas få se den på nästa världsmöte i Bologna. Nästan så att jag vill åka dit bara för att kränga den! Fast, för att få en gratisresa dit måste jag ta på mig rollen som ordförande här i Toronto. Något jag velat göra, bara det att det inte går ihop med mitt liv just nu. Det går bara inte att leda 200 kvinnor, försöka avsluta en doktorand & samtidigt planera ett bröllop. Eller går går det kanske, men personligen känner jag att jag inte kommer att fixa att ro i land allt det. Inte med förståndet intakt i alla fall! :) Men, men - det är en helt annan femma. Just NU är jag bara så lycklig över att kokboken klarat av granskningen!

Kommentarer
Postat av: Nina

Å, hurra! Vad kul! Och spännande! Och du, man behöver ju inte göra allting precis just nu. Du kommer säkert hinna med det mesta du vill efter hand;-)

Svar: Tack, är så glad! När det kommer till det där ordförandeskapet så tänker jag att jag kanske kan bli ordförande någon gång i framtiden. Antingen här i Toronto eller på något annat ställe. MEN, om det nu blir så så vill jag känna att jag kan göra ett bra jobb & det känner jag att jag inte kommer att kunna göra just nu. Så, doktoranden & bröllopet får prio nummer ett & så får jag bli ordförande någon annan gång! :)
Ida

2012-11-12 @ 22:51:12
URL: http://denvassastekniven.se
Postat av: Jo

Gud så roligt! Grattis! Du har verkligen gjort ett monsterjobb så du är värd allt beröm du får =)

Stor kram!

Svar: Tack! Jag är så lycklig & glad över att den blev godkänd, hade varit jätte trist att inte få skriva att den har något med SWEA att göra. Längtar massor tills vi får se den i tryck, då ska jag fira med bubbel!
Ida

2012-11-13 @ 21:02:33
Postat av: Camilla

Grattis! Du har gjort ett kanonjobb med kokboken! Är så glad för din skull! :)

Svar: Tack! Nu håller jag tummarna för att den kan gå i tryck imorgon!
Ida

2012-11-15 @ 00:12:44
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0