Busy Day!

Idag har det varit fullt upp! Först råvaruinhandling, följt av massa matlagande & så fotograferande för kokboken. Fem rätter lyckades Maria & jag klämma in idag. Så himla nöjd! Dessutom fick jag in årets första glas glögg i & med att vi fotade en julkaka. Åh vad jag ÄLSKAR glögg - även den trista alkoholfria versionen.
När allt var färdigfotat drog jag ner till down town för UofTs bröstcancerteams "celebration dinner". Supertrevlig kväll med massa grönt te, sushi & sashimi. Testade även friterade krabbklor för första gången, kanske inte min favorit så där - men lite kul med något nytt. Var också himla kul att få sitta ner & prata med resten av teamet, inte bara fokusera på att dra in så mycket pengar som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0