Då kör vi igen!

Kan ju inte påstå att jag är så där supersugen på att ställa mig & steka crepes fredag morgon klockan 10... Men, men... någon måste ju göra det! Dags att förvandla en massa svamp till "förstörda pannkakor" (som en yngre släkting till min farbrors fru en gång beskrev dem)!
Som vanligt ligger den största problematiken i att få till en vettig bild - för brun svamp i brun sås i bruna pannkakor gör sig liksom inte så där jättebra tänker jag mig. Sure, går man igång totalt på brunt & tycker att världen inte är tillräckligt brun som den är - då klappar man säkert i händerna av den orgie i brunhet. Men alla andra... alla andra som tycker att färg är trevligt, hur behagar man dem?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0