Den här hamnar på stugväggen!

I vår lilla stuga hemma i sverige har vi en massa brickor hängandes på köksväggen & de får mig alltid att tänka på barndomsfikor ute på altanen. De allra finaste brickorna är de som har en liten kant med utstansade hål. Så idag tvingade jag ut Paul i regnet med destination IKEA. Mål - köpa på oss en liknande bricka & nu är jag helt kär i den! Allt blir så mycket finare på den här brickan. Jag hade kunnat skopa kattsand på den & det hade sett estetiskt ut! Fina lilla bricka, åh så mycket fika du kommer att lastas med!
Nu måste jag bara tvinga tillbaka Paul till IKEA för att köpa ytterligare en bricka - för den här måste upp till stugan & upp på väggen där. För att föra in ett lite svenskhet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0