Golden soup for a gloomy day...

Regnet hamrar där ute, men här inne njuter jag av doften från alldeles gyllengul saffrans- & musselsoppa!
Sista fotot för kustdelen av kokboken - check!
 
Här kan jag ju också dela med mig av ännu ett fotofusk. Ni ser brödet i bakgrunden... för att få den där avslappnat brutna kanten fick jag hänga på baguetten över diskbänken i köket & bryta för kung & fosterland. Brödet var med andra ord lite stelt... Paul har nämligen en tendens att köpa på sig bröd & sen glömma bort det. Sjukt irriterande tycker jag, men jag kan ju inte göra så mycket åt det. Vill ju inte börja äta bröd bara för att rensa undan efter honom... Jaja, idag fick brödet i alla fall ett andra liv i form av fotorekvisita. För på fotot syns det ju inte att det är så hårt att jag kunnat slå ihjäl en tvättbjörn med det!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh mums! Ser jättegott ut, även brödet ;)

Svar: Haha! Jag kan skicka det till dig, det kan gärna inte bli mycket hårdare än vad det var! :)
Ida

2012-10-31 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0