Kitten like odd things...

Oki, vi har kanske inte fyra ungar (thank goodness, jag hade blivit knäpp) men vi har ändå en liten tapper medhjälpare när det kommer till att gå igenom alla Thanksgivingrester - DIGBY! Fast han fokuserar bara på en enda komponent...
Brysselkålen...
Alltså - brysselkål? Katter brukar ju ha åtminstonde EN konstig sak de gillar, men just brysselkål?!
Den har åtminstonde jag aldrig stött förrän nu. Men det hindrar inte Digby... NOMNOMNOM tycker han!
& det är ju bara så udda att jag måste ge honom ett blad eller två trots att jag vet att vi inte ska uppmuntra dåliga vanor. 

Kommentarer
Postat av: ma

Så sött!
Massa kramar till er alla!
PS: On line igen på tisdag till veckan.

Svar: Han är en liten karamell, så söt är han! Fast en stund efter att vi tog de där bilderna så åt han på ett kuvert, så han verkar ju inte vara så där jättepetig med vad han äter... :)
Ha så jättekul på resan! KRAM!
Ida

2012-10-11 @ 08:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0