Lite nere...

Har känt mig lite nere idag, antar att det är spänningen från igår som har släppt. Ofta när jag har klarat av något viktigt så känns det nämligen lite som om jag får pyspunka efteråt. Lite "jaha, vad ska jag göra med mitt liv nu då?". Tror att det känns lite extra just nu i & med att vi officiellt också presenterat stugan för Pauls familj, all fritid kretsar inte längre kring renoveringen - så vi känner oss lite småvilsna just nu... Oh well, det blir säkert bra om någon dag eller så - jag ska börja med att ta en höstig promenad & försöka rensa huvudet lite. En sak är i alla fall helt säker, Paul kommer förr eller senare att få mig tillbaka på banan igen. Han är så HIMLA bra på att göra mig glad. Titta vad han kom hem med igår... en liten present för att jag klarat av presentationen.
Nu vill jag baka cupcakes som ser ut som spelkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0