Ska vi säga 5 kr på blocket?

Liten kattunge till salu - gillar att sova i din armhåla, eller sova & sova, gillar att mjölktrampa med små vassa klor i din armhåla. Klockan 5 på morgonen när du är så där lagom försvarslös... Andra intressen, sitta på ditt ansikte mitt i natten. Återuppta samma utmärkta position även efter att ha blivit bortputtad femtioelva gånger. 
Um, & på morgonen så finns det inget bättre tidsfördriv än att upprepade gånger försöka bita ihjäl människostortår. Så jag tänker 5 kr på blocket, hör jag ett första bud?

Kommentarer
Postat av: Jo

5 kr taget! Kan iofs kanske bli lite problem med frakten...

Svar: Jag kan ju pula ner honom i en Perrierlåda - han gillar ju dem... :)
Ida

2012-10-18 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0