That Avocado Soup...

Efter nattens hemska dröm, & all kalkon som det blivit på sista tiden, kände jag för en vegetarisk lunch. Det blev min supersnabba avokadosoppa. Kunde inte låta bli att skratta lite när jag fotade den idag, som vi KÄMPADE för att få till de där avokadosoppbilderna. Vi slet så att håret blev grått (Pauls då, inte mitt) & det blev bara pannkaka. Tillslut gav vi upp & fortsatte med andra rätter, ignorerade de där kassa soppbilderna & låtsades som om det receptet inte skulle vara med i SWEAs kokbok. Idag, när jag kände för just den här soppan, så beslutade jag mig för att prova en sista gång. Fram med lite pryttlar - duk, finncrisp, silversked. Soppa i skålen, knäpp, klart.
Det är ju bara att konstatera, övning GER färdighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0