Hemsk Flashback!

Hu vilken besvikelse dagens lunch blev! Flängde ner till Starbuck som vanligt (med samma tanke i huvudet som alltid - MÅSTE börja försöka hinna lunchlåda!) men så hade de inga spinach/feta wraps. Så det blev en sån där äggvitemacka igen - vilket är helt depp i sig. Fast vad värre var, det blev något fel på min frap, upptäckte halvvägs tillbaka att jag fått en med mocha smak. Vilket på direkten kastade mig en elva, tolv, år tillbaka i tiden - till den tidpunkt i mitt liv då jag var en liten missnöjd rund köttbulle. Hade för ungefär hundraelfte gången beslutat mig för att jag skulle gå ner i vikt & lyckades tillslut tjata mig till en jättelåda Nutrilett av mamma. Nu JÄKLAR skulle kilona bara rinna av! Only problem, de där Nutrilett drinkarna med chokladsmak var något helt överjävligt äckliga. De var så vidriga att jag var tvungen att hålla för näsan när jag försökte få ned dem. Slutade alltid med halvkippande andetag, tårar & kräkreflexer. Kämpade på någon vecka tror jag & sen beslutade jag mig för att jag nog hellre var fet ändå... idag... ickefavorit i repris. Den där mocha frappen smakade lika fejchokladigt & kändes dessutom lite likadan i konsistensen... yummy. Hädanefter kommer jag alltid att smaka på min order innan jag rusar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0