Idag kom det ikapp...

Kände mig så fräsch igårmorse när jag vaknade, helt "Nejmen jag hade ju lätt kunnat studsa 30 km till på betong!". Under dagen märkte jag dock hur energin sakta började lämna kroppen. Det blev tyngre & tyngre att jobba & humöret sjönk det med. Blev helt grinig & förklarade tillslut att jag ville HEM TILL MUMIN. Så vi avrundade stugjobbet kring 5-snåret & åkte tillbaka till Toronto. Där jag kollapsade i soffan & idag, idag, är jag så otroligt trött. Inte alls så där jättestel med träningsverk som det kan bli ibland, utan mer så där trött i kroppen som man blir när man är förkyld. Tunga armar, axlar & huvud som känns tunga samtidigt som de känns bomullsfyllda... En kropp som bara vill sitta under en filt med en kopp te, så så får det bli idag. Tänker lyssna på kroppen & ta en hemmajobbdag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0