Kaos-morgon...

HJÄLP så stressig morgon. Vi kom hem vid midnatt igår, efter att jag gamnackesovit mig halva vägen tillbaka. Vacklade in i huset med packning, katter & gud vet allt - körde in maten på måfå i frysen & gick sen i dvala fram till sju imorse. Efter att ha tvättat håret plågade jag mig ner i köket med minimala ögon, fixade frukost, öppnade upp datorn & började gå igenom alla 46 något mail i min inbox & inser helt plötsligt att det är födelsedagsfirande på Pauls jobb idag. Vilket innebär att jag, JAG, måste leverera 20 cupcakes. Panik är bara förnamnet... Från 07.45 till 09.15 jobbade Ida som en skållad iller kan jag tala om. Hela tiden med en väldigt arg liten kattunge vid mina fötter. Det uppskattades inte att jag ägnade all uppmärksamhet åt oviktigheter. Det blev inte de vackraste cupcakes som världen skådat, men jag fick i alla fall jobbet gjort... Så det var med en stor lättnadens suck som jag kunde plocka upp Digby & vinka iväg Paul & min leverans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0