Mitt lilla lyckopiller!

En sak är riktigt säker - det finns få saker som skänker så mycket glädje som att ha en liten kattunge i huset!
Imorse vaknade jag av att Digby sov precis bakom mitt huvud, sträckte upp en hand & klappade & stora spinnmaskinen satte igång!
Mitt lilla lejon har nämligen VÄRLDENS spinn, Totte är faktiskt den enda katt jag mött tidigare som spinner högre & Totte... tja Totte låter lite som en jumbojet. Handen vibrerar när man lägger den på honom när han spinner. Så Digbys prestation är inte så dålig när man tänker på hur fjuttig han är i jämnförelse med Totte (1.6 kg vs någonstans kring 10)! Mitt lilla lejon som redan tar upp en stor, stor, del av mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0