När det bara snurrar...

Det är kolsvart ute... klockan är fem på morgonen & jag kan inte sova. Har legat & vridit på mig i en timme & det går bara inte. Alldeles för många tankar som bara snurrar runt i huvudet, ligger & skaver & gör att jag inte får ro. Fy tusan... Så nu ger jag upp & deklarerar att det helt enkelt får vara en ny dag. En bättre dag än igår & en dag då jag bara ska fokusera på att arbeta kroppsligt. Har för länge sedan kommit underfund med att den bästa medicinen mot rastlöshet är att hålla sig sysselsatt. Dessvärre är ju huset redan väldigt rent sen igår, så jag kan inte direkt städa mer än vad jag redan gjort. Så tills dess att Paul vaknat & vi kan köra ut till stugan så får jag hålla igång med virkningen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0