Träningsverk...

Argh, mina armar idag! ONT! Fick nämligen en leverans gips-skivor till stugan (väggarna i stora sovrummet ska upp nästa helg!) & de väger ton... Att bära in alla 15 skivor var så sjukt jobbigt - så pass att jag nästan fick panik efter skiva tre. Väste till Paul att jag inte var säker på att jag skulle fixa det... Men så var det ju den lilla detaljen att min hjälp var nödvändig. För hade Paul & killen som levererade vår beställning burit in allt själva så hade det varit så mycket vanskligare & så mycket större risk för att skivorna skulle skadas. So, det var bara bita ihop & försöka jobba som en hel karl jag med & det funkade - skivorna kom ju in som de skulle. Däremot fungerar inte jag helt tipptopp idag, känns lite som om någon ryckt armarna ur sockeln på axlarna & sådan ploppat tillbaka dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0