Dagens "Vad sa du?"...

Idag kom alla, utom mamman, i den familj som bodde här över julen & hälsade på. Vi åt fruktsallad & småtjejerna klappade katterna. Eller, Mumin då... Digby satt uppflugen i ett hörn på soffan & lekte flygplansöron. Anyway, halvvägs genom fikat säger fyra åringen "Pappa, visa Ida dina muskler"... Hahaha! Jag höll på att spruta te genom näsan. Barn är bara så tokroliga! Hennes pappa svarade att musklerna var lite trötta för stunden, så att det inte gick. Väldigt bra räddning där måste jag säga! Men jag antar att man har lite övning på sånna här saker om man har en liten fyra åring... känns som om man måste hamna i "Men herregud... hur tacklar jag detta" scenarion mest hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0