Energizer Bunny in the house!

Digby vaknade upp på "Jag har JÄTTEMYCKET energi" sidan av sängen imorse. Katten är överallt & ingenstans - mattorna ligger som dragspel på golven & han har stulit Pauls sockor två gånger redan. Det är liksom 100% på andra sidan skalan än den här bilden - som jag bara lägger in för att han är så himla söt & för att det är omöjligt att ta kort på ludd som flyger fram i samma hastighet som en något åldrad gepard.
Det är så där så att man blir lite matt när man ser honom - får mig att tänka på den gången Paul & jag var barnvakt åt Elsa & hon ägnade 3 timmar åt att hoppa mellan två soffor. När Fredrik & Viktoria kom hem var Elsas energi fortfarande på topp medan Paul & jag var helt urlakade efter att ha suttit de där tre timmarna i var sin soffa för att ta emot henne efter varje hopp. Digby har bara hållit igång en timme, men jag börjar känna hur sängen lockar igen. Inget av det dock, vi ska upp till stugan & slå upp nya väggar. Så det blir till att köpa på sig lite energi i Starbuckformat!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina lilla ludd!

Svar: Ja! Ludd som man blir själaglad av!
Ida

2013-04-07 @ 22:31:23
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0