Kommittémöte...

Idag är det en sån där ickerolig dag på schemat. Kommittémöte med min handledare & de andra professorerna som utvärderar min forskning. Det här en sån där riktigt KLUMP I MAGEN dag med andra ord. Fast lite bättre den här gången än vad det brukar vara, för den person som genom åren gjort mitt liv allra mest miserabelt kommer inte att vara där. Dessutom är det här det första mötet som jag vågat skicka iväg ett mail för feedback till min snälla handledare med en rad av mina synpunkter på saker & ting - ett mail som jag faktiskt fick svar på. 
 
Mina år på UofT har i mångt & mycket varit helt förtvivlat deprimerande - men idag känns det i alla fall som om jag kan gå dit utan att förvänta mig en kniv i ryggen. Det känns stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0