Paul & Ida i en Cha Cha!

Nu när vi kommit upp oss en nivå börjar vi få lära oss nya danser - allra först ut var Cha Cha. Jag kan ju sägar så här, i nuläget tror jag att vi håller oss till valsen som bröllopsdans. Cha Cha går SÅ himla snabbt i jämnförelse & jag kan bara föreställa mig hur det kan bli trassel om man tagit ett glas vi eller två innan... Anyway, Cha Cha är sjukt roligt! Helt plötsligt får man köra extravaganta handrörelser & svänga lite på höfterna! Dessutom tillkommer en extrabonus, Lady Gaga visar sig nämligen vara väldigt Cha Cha vänligt - score på den! Hitintills har vi dansat till både Judas & Pokerface... är väl dock inte riktigt på Telephone stadiet än... men det är ok, farmor hade aldrig mer lagat köttbullar åt mig om vi försökt oss på någon liknande rutin på bröllopet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag drömde om dig inatt, att vi skulle träffas utanför erat hus men du missat tiden och var tvungen att åka hem snabbt ifrån restaurangen som du och Paul hade. Så du kom insladdandes med bilen på gården och gjorde en tvärbromsning :p

Svar: Oki, att jag missat tiden låter rätt trovärdigt - jag är tidsoptimist & alltid ute i sista sekund. En restaurang hade jag älskat att äga... men det hela faller på insladdandet, jag har ju faktiskt inget körkort! Inte ens ett svenskt! :)
Ida

2013-04-16 @ 08:12:49
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0