Spring Party!

Igår var det vårfest på vår dansskola - noll vår utomhus, men vi försökte alla att få upp någonslags vårstämning på dansgolvet. Moi bidrog med små blåbärsmuffins toppade med citronglasyr.
Själva festen... tja, vi klev innanför dörrarna till en värld fylld av glittrande diskoboll & män i satinskjortor som snurrade järnet ur tanterna de dansade med. Vi var bottenlöst mycket sämre än alla andra (vi har bara hållit på i två månader ju, tydligen så var det typ 4 månader mellan oss & det par som var "näst yngst") men vi hade så kul! Kanske inte med quicksteppen, men merenguen visade sig vara typ hundra gånger roligare än vad jag trott. Vilket ju i & för sig kanske berodde på att jag dansade den med Lisa - som äger hela dansskolan & är något grymt duktig. Hur det gick för mina cupcakes, nästan alla gick åt - så även om vi inte var bäst på dansgolvet så känner jag ändå att jag hämtade in några poäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0